Salon motoryzacyjny Tokyo Motor Show będzie obfitował w nowości Suzuki. Japońska marka zaprezentuje aż dziewięć koncepcyjnych modeli samochodów i motocykli.
Jako miejsce premiery koncepcyjnych pojazdów Suzuki marka wybrała swój kraj macierzysty – Japonię. Podczas 45. salonu motoryzacyjnego Tokyo Motor Show, który potrwa od 27 października do 5 listopada 2017 r., goście odwiedzający stoisko Suzuki będą mogli obejrzeć nie tylko pojazdy w fazie koncepcyjnej, ale także pełną gamę produktów z oferty marki. Prezentowane są również nowe technologie podnoszące bezpieczeństwo i komfort jazdy, w tym Suzuki Safety Support.
Suzuki prezentuje także dwie całkowicie nowe koncepcje motocyklowe:
Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują kolejną galę boksu olimpijskiego w ramach Suzuki Boxing Night. W piątej odsłonie imprezy utytułowani pięściarze skrzyżują rękawice w lubelskim Centrum Spotkania Kultur.
Dowiedz się więcejDwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland. Nowi ambasadorzy japońskiej marki będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.
Dowiedz się więcejStyczeń jest rekordowym miesiącem dla Suzuki w Polsce pod względem dynamiki sprzedaży. Japońska marka jest również liderem w sprzedaży samochodów z technologią mild hybrid na polskim rynku.
Dowiedz się więcejSkorzystaj z oferty zakupu gotowych zestawów oryginalnych akcesoriów Suzuki przygotowanych z myślą o wakacyjnych podróżach - wszystko w wyjątkowo atrakcyjnych z gorącymi letnimi rabatami.
Dowiedz się więcej