Międzynarodową Wystawę Motoryzacyjną w Nowym Jorku otworzyła konferencja prasowa i ceremonia wręczenia nagród World Car Awards. Suzuki Jimny został ogłoszony zdobywcą tytułu „World Urban Car” 2019 roku.
New York International Auto Show, które rozpoczęło się 17 kwietnia 2019 r. to ostatni etap konkursu World Car Awards. Pierwsze nominacje ogłoszono 2 października 2018 r. w Paryżu, a krótką listę trzech finalistów 5 marca, podczas Geneva Motor Show. W tym roku Jimny został także zakwalifikowany do „top 3” w kategorii World Car Design of the Year.
- Jesteśmy w Suzuki zaszczyceni otrzymaniem tej nagrody. Jimny to unikatowy, kompaktowy, prawdziwy samochód terenowy, a my trzymamy się tej koncepcji od prawie 50 lat. Jimny ma dziś wielu fanów na całym świecie, którzy cieszą się jego doskonałymi osiągami i jedyną w swoim rodzaju funkcjonalnością, zarówno w terenie, jak i poza nim. Przyjmujemy tę nagrodę w imieniu fanów Jimnego, a także z dumą i ufnością w naszą pasję budowania ekscytujących samochodów, które są częścią codziennego życia naszych klientów – powiedział odbierając nagrodę Toshihiro Suzuki, prezes Suzuki Motor Corporation.
Pojazdy do konkursu World Car Awards zostały wybrane w sześciu kategoriach i poddane głosowaniu przez międzynarodowy panel jury, złożony z 86 wybitnych dziennikarzy motoryzacyjnych z 24 krajów świata. Nagroda dla Światowego Samochodu Miejskiego została wprowadzona w 2017 roku, gdy jury uznało, że ta klasa pojazdów zasłużyła na wyodrębnioną kategorię. Od momentu jej powstania samochody Suzuki przez kolejne lata znajdowały się w jej ścisłym finale – w 2018 roku o tytuł World Urban Car walczył Swift, a rok wcześniej Suzuki Ignis.
Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują kolejną galę boksu olimpijskiego w ramach Suzuki Boxing Night. W piątej odsłonie imprezy utytułowani pięściarze skrzyżują rękawice w lubelskim Centrum Spotkania Kultur.
Dowiedz się więcejDwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland. Nowi ambasadorzy japońskiej marki będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.
Dowiedz się więcejStyczeń jest rekordowym miesiącem dla Suzuki w Polsce pod względem dynamiki sprzedaży. Japońska marka jest również liderem w sprzedaży samochodów z technologią mild hybrid na polskim rynku.
Dowiedz się więcejSkorzystaj z oferty zakupu gotowych zestawów oryginalnych akcesoriów Suzuki przygotowanych z myślą o wakacyjnych podróżach - wszystko w wyjątkowo atrakcyjnych z gorącymi letnimi rabatami.
Dowiedz się więcej