W oparciu o globalne wyniki sprzedaży samochodów w 2016 roku Suzuki zajmuje pierwsze miejsce wśród producentów modeli z segmentu A i B. Sprzedaż japońskiej marki wynosi 2 613 958 sztuk, co stanowi 10,4% udziału w całym rynku.
Na polskim rynku Suzuki oferuje kilka modeli kompaktowych. Są to Celerio (segment A+), Ignis (A, dostępny również z napędem na cztery koła), Baleno (B) oraz Swift (B).
Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują kolejną galę boksu olimpijskiego w ramach Suzuki Boxing Night. W piątej odsłonie imprezy utytułowani pięściarze skrzyżują rękawice w lubelskim Centrum Spotkania Kultur.
Dowiedz się więcejDwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland. Nowi ambasadorzy japońskiej marki będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.
Dowiedz się więcejStyczeń jest rekordowym miesiącem dla Suzuki w Polsce pod względem dynamiki sprzedaży. Japońska marka jest również liderem w sprzedaży samochodów z technologią mild hybrid na polskim rynku.
Dowiedz się więcejSkorzystaj z oferty zakupu gotowych zestawów oryginalnych akcesoriów Suzuki przygotowanych z myślą o wakacyjnych podróżach - wszystko w wyjątkowo atrakcyjnych z gorącymi letnimi rabatami.
Dowiedz się więcej